Handelsbetingelser

1 Handelsbetingelser

for samhandel med Mentorix ApS. På denne side har vi samlet alle de vilkår, som knytter sig til køb af eller tilmelding til forskellige af vores produkter. Er KØBER i tvivl om noget efter at have læst det, så ring eller skriv til os.

2 E-mail kvittering på arrangementer

KØBER bekræfter med sin accept af disse betingelser at de oplysninger KØBER opgiver ved bestilling, er rigtige samt at KØBER accepterer Mentorix ApS’s handelsbetingelser. 

3 Afbestillingsbetingelser

3.1 Åbne kurser, konferencer og seminarer

Skulle en deltager blive forhindret i at deltage, kan afmelding ske inden 4 uger før arrangementets start. Derefter faktureres 50 % af prisen. Ved afmelding senere end 14 dage før arrangementsstart opkræves den fulde pris. Pladsen kan altid overdrages til en kollega.

4 Rettigheder

Mentorix ApS har ejendomsretten og alle andre rettigheder (herunder ophavsret og copyright) til alle kursusmaterialer herunder plancher, slides, Power Point filer, PDF’er, etc. som udleveres i forbindelse med kurset – enten som printet eller i digital form. Brug er tilladt så længe Mentoris ApS tydeligt står anført som ophavsretshaver og have af copyrights.

5 Erfamøder/ På vej Hjem Møder

Alle der er interesseret i Mentorix ApS ’s udbud af kurser, workshops, mm. kan frit deltage i Mentorix’s deltager gratis erfamøder og netværksarrangementer. Deltagelse kræver ikke medlemskab eller er forbundet med andre gebyrer, end de gebyrer og priser, der eventuelt er udtrykkeligt specificeret.

6 Betaling

Vi sender fakturaen direkte til den e-mail adresse KØBER har specificeret. KØBER har mulighed for frit at specificere anden betaler, hvis ikke KØBER personligt skal betale fakturaen. Det er dog KØBER som er endegyldig ansvarlig for at sikre betalingen af faktura.

Bemærk at Mentorix ApS som led i sin administration forbeholder sig retten til at splitte priser op på fakturaen i forhold til interne kontooversigter, mm.

7 Aftalevilkår og oplysningspligt

KØBER kan altid finde de gældende Handelsbetingelser på Mentorix’s hjemmeside (http://mentorix.dk). KØBER vil også kunne få disse udleveret ved at henvende sig til Mentorix direkte. KØBER vil automatisk modtage en ordrebekræftelse med oplysninger om sin ordre.

8 Priser

Alle priser ved levering i Danmark er gældende udsalgspriser ekskl. moms. Endvidere forbeholder Mentorix ApS’s sig retten til at pålægge KØBER omkostninger for kørsel eller anden transport, overnatning, forplejning samt udgifter til lokaler, såfremt dette er relevant for leverancen af kurset og er inkluderet af det tilbud Mentorix har afgivet.  Dette aftales nærmere mellem KØBER og Mentorix ApS.

Vi sender via Post Nord (eller anden relevant leverandør af post-service) og tillægger derfor forsendelsesgebyr. jf. Post Nords til enhver tid gældende takster.

9 Rabatter

Mentorix ApS forbeholder sig retten til at give rabatter til udvalgte kunder og samarbejdspartnere. Endvidere fremgår alle priser og rabatmuligheder på Mentorix ApS’s hjemmeside. Se http://mentorix.dk.  Rabatter kan ikke kombineres med tilbud og andre rabatter.

10 Betaling

Vi sender fakturaen direkte til KØBERs regnskabsafdeling eller til den adresse KØBER har specificeret.

11 Rykkergebyr/renter

Betales der ikke efter faktura/kontoudtog, pålægges et rykkergebyr DKK 100 pr. rykker. Betales der ikke efter 2. rykker, overgår kravet til inkasso, og der pålægges gebyrer i overensstemmelse med lovgivningen. Ved forsinket betaling pålægges endvidere rente i henhold til rentelovens bestemmelser.

12 Leveringsformer

12.1 E-learning

E-learning licenser og adgange oprettes inden for 1-2 hverdage. KØBER modtager en separat e-mail herom. Efter modtagelse af denne mail, er adgangen som oftes allerede aktiveret.

12.2 Forsendelse i Danmark

Til adresser i Danmark, sender vi KØBERs bestilling med Post Danmark. Kontakt os for særlige forhold vedrørende leverancer til udlandet.

Bogordrer tillægges Post Danmarks gældende takster for pakker.

12.3 Leveringstid

Leveringstiden er normalt max. 5 hverdage. For bøger, vi ikke har på lager, vil leveringstiden normalt være 7-14 hverdage.

12.4 Bemærkninger

KØBERs ordre afsendes først, når den er samlet. Det betyder, først når alle varerne er kommet til vores lager. Det kan derfor være hurtigere for dig, at lave særskilte ordrer på varer, der endnu ikke er udkommet, eller som har ukendt leveringstid. Vær opmærksom på, at det kan være dyrere i forsendelse at få tilsendt delordrer.

13 Reklamationsret

KØBER har 2 års reklamationsret. Såfremt KØBER modtager en forkert vare i forhold til KØBERs bestilling eller en beskadiget vare, skal KØBER reklamere inden en rimelig tid, efter KØBER har konstateret manglen. Reklamerer KØBER inden 2 måneder, anses reklamationen for at være rettidig. Reklamationer kan meddeles på e-mail: info@mentorix.dk. KØBER kan udnytte KØBERs reklamationsret ved at sende varen retur. Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare fremfor at betale købesummen tilbage.

14 Det med småt

Aftaler med Mentorix ApS indgås på dansk.
Når KØBER handler på Mentorix ApS, gælder dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er KØBER derfor beskyttet af den gældende lovgivning på området, dvs. primært Købeloven og Forbrugeraftaleloven. Mentorix ApS gemmer ikke en egentlig kopi af aftalen mellem dig og Mentorix ApS, men foretager alene en teknisk lagring af aftalens indhold.

Mentorix ApS kan ikke drages til ansvar for andet, end hvad der følger efter dansk lovgivning. Forsendelse foretages med Post Danmark pakkepost og vi modtager kvitteringer for afsendelser. Fra afsendelse af en pakke er ansvaret for at forsendelsen når frem derfor ikke længere Mentorix ApS’s, men hviler på Post Danmark og den modtagende virksomhed.

15 Tvister

En eventuel tvist mellem Mentorix ApS og en erhvervsdrivende afgøres ved Københavns Byret.

Scroll Up