Dette kursus dækker det grundlæggende – herunder digitale værktøjer, teknologier og anvendelser.
Lær om digital transformation, brugen af AI, sociale medier og digital strategi. Perfekt til ikke-marketingteams, der ønsker at styrke deres digitale forståelse. Kurset tager kun seks timer, men det du lærer, er det vigtigste.
Højaktuelle idéer og praksis. Taktikker og teknikker, der gør dine forretningsmål konkrete.
Lær, hvordan du giver dit team digitale superkræfter.
De seks moduler:
1. Grundlag for det digitale
2. Web og e-mail
3. Sociale medier
4. Kundeservice via sociale medier
5. Udfordringer og risici
6. Digital strategi
Hvem er Digital Marketing Essentials kurset for?
• Alle, der ved, at der findes et større spil derude – og gerne vil være med.
• Erfarne fagfolk, som er nået langt med deres vision – men mangler digitale færdigheder for at tage det næste skridt.
• Iværksættere, der vil være endnu mere entreprenante.
• Karriere-skiftere, som er inspirerede og klar til noget nyt.
• Fagfolk inden for salg, økonomi eller HR.
DMI ESSENTIALS er for alle, der forstår vigtigheden af at forblive relevante – som ved, at spillet har ændret sig og bliver ved med at gøre det. Det digitale har også ændret kundernes adfærd, så forståelse for centrale digitale begreber er afgørende for at kunne nå, engagere og fastholde dem. Det handler om at tage kontrollen tilbage, reagere dynamisk og skabe forandring – både i din karriere og i din organisation.