FAQ
Har du stadig ikke fået svar på dit spørgsmål?
Find svaret på dine spørgsmål her
Kurser
Hvad betyder akkreditering?
En akkreditering er det samme som en godkendelse til eksempelvis at levere en bestemt service – som et kursus. Akkrediteringen gives af en akkrediterende organisation. Det er ofte også den akkrediterende organisation, der fastsætter regler og krav som Mentorix som kursusudbyder skal leve op til, for at kunne kalde sig en ”akkrediteret kursusudbyder”. Det er også den akkrediterende organisation, der fastsætter de krav, du som kursist skal leve op til, for at blive certificeret i f.eks. PRINCE2, MSP eller noget helt 3.
Er det muligt at få hjælp og stille spørgsmål på jeres online kurser?
Hvilke forskellige måder er der at afholde kurser på?
Klasserum: traditionel kursusform, hvor undervisningen forgår i et fysisk lokale. Mentorix benytter denne undervisningsform i forbindelse med uddannelse og træning direkte hos virksomheder og organisationer.
Virtuel undervisning: en mere moderne måde at afholde klasserums undervisning på. Forskellen er blot, at kursister og underviser ikke (nødvendigvis) sidder i samme rum, men i stedet er forbundet direkte via en online tjeneste (f.eks. Skype, MS Teams, Zoom, etc.) Mentorix benytter denne metode lejlighedsvist.
Online undervisning: der findes pt. to forskellige herskende former. Fælles for dem er, at de almindeligvis bruges som en form for selvstudie.
Brevskole eller Power Point metode, hvor kursussiderne er udformet som slides.
Som virtuel undervisning, men hvor undervisningen er optaget på video og understøttet at interaktive quizzer og tests. Mentorix benytter denne metode.
Eksamen, certificering
Er jeres certificering lige så god som den, jeg kan få hos en af de store kursusudbydere?
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke består eksamen?
Hvordan fungerer det at gå til online eksamen?
Krav for at vælge online eksamen:
Hvordan bestiller jeg eksamen?
Hvad hvis jeg er nervøs for ikke at bestå eksamen – eller at jeg ikke består eksamen?
Firmakurser
Hvem kan deltage?
Kan alle faggrupper deltage på firmakurser?
Hvor mange deltagere kan der være?
Hvor afholdes kurserne?
Hvordan er jeres kurser anderledes?
Hvad koster det?
- Vi giver jer et individuelt tilbud og priserne varierer ud fra følgende:
- Antal deltagere på forløbet
- Antal dage med undervisning
- Lokaleleje (hvis ikke kurset afholdes hos jer)
- Jo flere deltagere der er på forløbet, desto bedre pris kan vi give jer. Desuden får I en langt bedre pris ved at sende flere medarbejdere på firmakursus frem for at købe enkelte kurser til hver enkelt medarbejder.
Hvem underviser på kurserne?
Priser og betaling
Hvordan kan det være, at jeres kurser koster det halve af, hvad jeg ellers kan finde?
Kan jeg betale med kreditkort?
Prisgaranti?
Klage
Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil klage over enten mit kursus eller Mentorix?
- Er du utilfreds med dit kursus, kan du klage over Mentorix. Der er ingen begrænsninger for, hvad du må klage over. Din klage skal indeholde følgende informationer for at blive behandlet af Mentorix:
- Dit fulde navn
- Den e-mailadresse, som du bruger i forbindelse med adgangen til Mentorix’s kurser. E-mailadressen skal være aktiv – vi skal kunne svare dig via e-mailadressen.
- Navnet på det kursus/eksamen (indsæt link, hvis muligt) eller den person, som din klage går på.
- Din klage – husk, at vi skal have et så præcist billede af det, du gerne vil klage over.
- Relevant dokumentation til at underbygge din klage.