0
0
Subtotal: 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven
0 - 0,00 kr.
Ingen produkter i kurven

ITIL 4 Specialist – Create, Deliver and Support

Styrk dine kompetencer inden for IT-service management med ITIL 4 Specialist-kurset

Udvikl ekspertise i at designe, levere og administrere digitale produkter og IT-services, der skaber forretningsmæssig succes. Styrk dine strategiske evner, løs problemer effektivt, og skab en kultur med kontinuerlig forbedring.
itil

Det kommer du til at lære

  • Design og levering af tjenester: Design og levering af IT-tjenester, der opfylder forretnings- og kundebehov.
  • Service support: Vedligehold og administrer tjenester effektivt ved hjælp af gennemprøvede supportmetoder.
  • Præstationer og målinger: Mål og forbedr serviceydelsen ved hjælp af KPI’er og nøgletal.
  • Automatisering og teknologi: Udnyt værktøjer og automatisering til at forbedre serviceeffektiviteten.
  • Kultur og samarbejde: Opbyg en serviceorienteret kultur og styrk samarbejdet på tværs af teams.

ITIL er verdens mest udbredte metode til IT Service Management. ITIL er et akronym for Information Technology Infrastructure Library og en ramme, der kan bruges til at lede og styre IT-afdelingens leverancer. Dette kursus er en del af ITIL Practice Manager- eller ITIL Managing Professional-uddannelsen.

Lås op for de færdigheder, der er nødvendige for at designe, levere og understøtte moderne it-aktiverede tjenester med ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support-kurset. Denne vigtige uddannelse er en del af certificeringssporene ITIL Managing Professional og ITIL Practice Manager, der er skræddersyet til professionelle inden for IT, digital og service management.

Dette kursus giver en omfattende forståelse af, hvordan man integrerer værdistrømme og nøgleaktiviteter på tværs af servicens livscyklus – fra koncept og udvikling til levering og support. Lær at anvende en holistisk tilgang til IT-servicestyring (ITSM), der kombinerer agile metoder, automatisering, løbende feedback og samarbejde.

Du vil udforske kritiske områder som softwareudvikling, testning, videnstyring, sourcing-strategier, nye teknologier og arbejdsledelse. Kurset er designet til de skiftende krav i den digitale æra og understreger vigtigheden af en serviceorienteret kultur, tværfunktionelt teamwork og en vækstorienteret tankegang.

Når kurset er slut, vil du være udstyret med praktiske metoder, værktøjer og ITIL-praksisser til at forbedre serviceydelsen, fremme servicekvaliteten og støtte initiativer til løbende forbedringer i din organisation.

Hvem er dette kursus for?

Dette kursus er ideelt for:

  • IT-professionelle og serviceledere, der er ansvarlige for at designe, levere og understøtte IT-services.

  • Indehavere af et ITIL 4 Foundation-certifikat, som er i gang med at opnå ITIL Managing Professional- eller Practice Manager-certificeringen.

  • Servicedesk- og supportteamledere, der ønsker at forbedre den operationelle effektivitet og teamets præstationer.

  • Professionelle inden for digital transformation og DevOps, der ønsker at tilpasse it-servicepraksis til moderne leveringsmodeller.

  • Projektledere, procesejere og ledere af forretningsrelationer, der er involveret i planlægning, udførelse og forbedring af tjenester.

  • Alle, der er involveret i skabelse og styring af it-understøttede produkter og tjenester, og som ønsker at opbygge en serviceorienteret tankegang og styrke det tværfunktionelle samarbejde.

Formålet med kurset

  • Organisationer og enkeltpersoner får støtte til at få mest muligt ud af IT og digitale tjenester gennem ITIL.
  • Etablering af et IT-servicestyringssystem, der omfatter praktisk og veldokumenteret vejledning.
  • At få værktøjer og et fælles sprog, der styrker samarbejdet i IT-teams, hvilket skaber værdi for hele virksomheden.

Krav

Et ITIL® 4- eller ITIL® v3 Foundation-certifikat er obligatorisk.

Hos Mentorix kan du altid prøve ITIL e-læringskurser , før du tilmelder dig. Ring til os på 72 44 1234 og hør om dine muligheder.

Vælg din betaling for

ITIL 4 Specialist – Create, Deliver and Support

Månedlig

kr 695 Pr. måned ex. moms
  • Adgang for én bruger
  • 12 mdr adgang til kursus
  • Ubegrænset adgang til indhold
  • Adgang til alle kommende kurser
  • Eksamensvoucher inkluderet*
  • Online manual inkluderet*
  • Voucher på 20% på næste kursus

Årlig

kr 495 Pr. måned ex. moms
  • Adgang for én bruger
  • 12 mdr adgang til kursus
  • Ubegrænset adgang til indhold
  • Adgang til alle kommende kurser
  • Eksamensvoucher inkluderet*
  • Online manual inkluderet*
  • Voucher på 20% på næste kursus

Om underviseren

Andrew Leeuw
ITIL4 Master | TOGAF | Service Desk | ISO 20000 | ISO 27001 | ISO 38500 | Cyber Security

Andrew Leeuw er en erfaren konsulent inden for IT-serviceledelse og akkrediteret ITIL®-underviser med en passion for at hjælpe fagfolk og teams med at få succes inden for digital servicelevering. Med over ti års praktisk erfaring inden for IT-drift, servicedesign og transformationsprojekter, bidrager Andrew med virkelighedsnære indsigter i hver eneste session.

Inkluderet i kurset

6.000,00 kr.

ex. moms

Ønsker du at betale med bankoverførsel, faktura via CVR- eller EAN-nummer?
Vi accepterer flere betalingsmetoder. Vælg venligst fakturabetaling ved kassen, så behandler vi din bestilling med det samme.

Kundeservice

Få hjælp, rådgivning og

svar på dine spørgsmål.

Ring alle hverdage

(+45) 72 44 12 34

kursus@mentorix.dk

 

Del kurset med en ven

Kursus indhold

Kurset ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support består af 8 moduler. Disse moduler kan opdeles i en logisk struktur bestående af tre sektioner:

Section 1: Critical success factors of ITSM excellence
Module 1: Organization and culture
Module 2: Effective teams
Module 3: Information Technology to Create, Deliver and Support services
Section 2: Value Streams to Create, Deliver and Support services
Module 4: Value streams
Module 5: Value stream to Create, Deliver and Support services
Module 6: Value stream for user support
Section 3: Managing Work and Sourcing Considerations
Module 7: Prioritize and manage work
Module 8: Commercial and sourcing considerations

Officiel eksamen

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support eksamen :

  • 40 spørgsmål
  • Multiple choice
  • 28 ud af 40 point kræves for at bestå (70 %)
  • 90 minutter
  • Closed book ( ingen hjælpemidler tilladt).

Prøv kurserne gratis

Udfyld formularen og få gratis adgang til vores kurser. Når du tilmelder dig, får du hurtig adgang til din demo på vores platform.

Hvad siger vores kursister?

Vores kurser er akkrediteret af de førende læringsinstitutioner over hele verden

Mentorix ApS is an Accredited Training Organizations (ATO) by APM Group International. The Swirl logo™ Change Management®, AgilePM® are trademarks of the APM Group Ltd., used under permission of the APM Group Ltd. All rights reserved.

PRINCE2®, PRINCE2 Agile®, MoP®, MSP®, M_o_R®, P3O®, ITIL® are a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All Rights reserved.
Copyright © AXELOS Limited 2011. Material is reproduced under license from AXELOS Limited. All rights reserved.

The APMG International Change Management , AgilePM and Swirl Device logo are a trademark of The APM Group Limited, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.

Mentorix ApS is a SCRUMstudy Authorized Training Partner (ATP). SPOC™, SMC™ og SDC™ are trademarks owned by SCRUMstudy.

AXELOS, PeopleCert, APM Group, og Scrum Study har akkrediteret vores kurser, materialer og undervisere, hvilket bekræfter, at de når de høje standarder, som de kræver af deres træningspartnere.
Få hjælp, rådgivning og svar på dine spørgsmål

Har du et spørgsmål til vores kurser, priser eller andet? Så ring til os eller send din forespørgsel herunder.
Det er helt uforpligtende og du får typisk svar samme dag.

Du kan ringe til os i alle hverdage kl. 09.00–16.00