ITIL® Foundation er et grundlag til bedre effektivitet og kvalitet i dit IT Service Management?

 

Virksomheders forretningsevne er stærkt afhængig af velfungerende leverancedygtige IT services.

Sådan foregår ITIL® Foundation ver. 3.0 certificeringen

Du kan tage kurset som et blended forløb, hvilket vil sige en blanding af e-læring og klasseundervisning.

Forløbet starter med, at du har fleksibiliteten til at forberede dig hjemme – eller hvor du nu har lyst – med adgangen til vores online kursus. Denne adgang kan du benytte dig af i et år, hvis der er noget teori, du ønsker at få genopfrisket.

Efter e-læringen er gennemført foregår den opfølgende undervisning i et klasseværelse med andre kursister, hvor du fysisk kan sparre med andre deltagere og din underviser omkring udfordringer i den daglige projektledelse.

ITIL Foundation online kurset giver dig:

12 mdr. fuld adgang til videokurset og materialer

Der er bl.a. case studies

Relevante værktøjer som du kan printe ud og bruge i dit arbejde

Test din viden med quizzer

Øvelser

Online community med andre deltagere. Her du mulighed for at sparre med andre og en underviser, hvis du har spørgsmål du ønsker at få besvaret.

Eksamen og manual inkluderet

Pris for online kurset kr. 5.895,-

læs om hvordan du tager online eksamen her

Itil foundation

Bliv klogere på best practice indenfor IT service management. Forstå, hvordan Service Lifecycle tankegangen bidrager til at sikre høj kvalitet i leverancer og en stabil og tilpasningsdygtig IT driftsorganisation.

Du opnår også viden omkring ITIL terminologiens struktur og basale koncepter og lærer hovedprincipperne i ITIL Best Practices for Service Management.

Få styr på den grundlæggende ABC inden for ITIL – det fælles sprog, som anvendes af alle, der skal arbejde professionelt med metoden.

Er det dig der f.eks styrker kvaliteten af jeres IT-leverancer i organisationen og har I brug for at tale samme sprog på tværs af IT organisationen?

Kan I se værdien af, at få sat mere struktur på hverdagens opgaver og samarbejdet mellem funktionerne?

Kurset henvender sig til: 

IT professionelle, ledere, Business Analysts, forretningsudviklere og procesejere som:

  • Arbejder hands-on med IT drift/ eller udvikling
  • strukturerer virksomhedens forretningsprocesser
  • implementerer IT Service Management i organisationen (ITIL)
  • medvirker til den løbende forbedring i en organisation, der arbejder med ITIL

Foundation certificeringen er målrettet alle, der arbejder med Service Management.
Du skal have en generel viden om IT og forståelse for din egen forretning. 

Hvad er ITIL?

ITIL® (Information Technology Infrastructure Library) er verdens mest udbredte rammeværk til at succesfuld og effektiv IT service management, der er baseret på Best Practice erfaringer fra tusindvis af offentlige og private organisationer. ITIL benyttes i mange professionelle IT organisationer og er uafhængig af organisationssstørrelse eller branchetilhørsforhold.

Udvikling af kompetencer, som sætter skub i karrieren

Scroll Up